santai bersama BEN ASHAARI ^^

Monday

FRIENDSHIP !!

0 01orang Pengomen Terhebat !!
.kate mak,
KAWAN tu ibarat lebah,
habis madu sepah dibuang.......
kata abah,
KAWAN tu umpama bunga ros,
dipandang cantik dipegang
sakit.....
kata atuk,
KAWAN tu seperti air
terus mengalir.....
kata nenek,
KAWAN tu bak bulan
dipuja dan disanjung tp nun jauh
di
sana....
kate sedare,
kawan tu mcm makanan,
kawan makan kawan!!
kata abang,
KAWAN tu seperti lembu
mengikut saje ape dikata........
kata kakak,
KAWAN tu tak ubah macam
durian
bau je busuk tp sedap dimakan....
kata adik,
KAWAN tu macam biskut
sekejap ade sekejap takde.......
kata aku,
kawan tu tak kisahlah camner..
walaupun dia IBARAT
LEBAH, UMPAMA BUNGA
ROS, SEPERTI AIR, BAK
BULAN, SEPERTI
LEMBU, TAK UBAH MACAM
DURIAN
&
MACAM
BISKUT!!!
dia tetap kawan...
tau tak sebab ape???
sekali aku dah kawan ngan dia
selamanye dia ttp kawan aku...
itu cara aku berkawan..!!


If
I dont get this back I understand... I have a game for you. Once you
read this letter, you must send it to 14 people that you really care
about, including the person that sent it to you.
if you recieve at least 7 back then you are AMAZING


walaupun kita mempunyai kekasih, tapi
teman tetap paling setia.

walaupun kita punyai harta yg banyak,
teman tetap paling berharga.


:e::e:

Saturday

. .StraNger.. .

0 01orang Pengomen Terhebat !!
Turn Around
Turn Around and fix your eye in my direction
So there is a connection
I can’t speak
I can’t make a sound to somehow capture your attention
I’m staring at perfection
Take a look at me so you can see
How beautiful you are

You call me a stranger
You say I’m a danger
But all these thoughts are leaving you tonight
I’m broke and abandoned
You are an angel
Making all my dreams come true tonight

I’m confident
But I can’t pretend I wasn’t terrified to meet you
I knew you could see right through me
I saw my life flash right before my very eyes
And I knew just what we’d turn into
I was hopeing that you could see
Take a look at me so you can see

You call me a stranger
You say I’m a danger
But all these thoughts are leaving you tonight
I’m broke and abandoned
You are an angel
Making all my dreams come true tonight

You are an angel
Making all my dreams come true tonight

Take a look at me so you can see
How beautiful you are

Your beauty seems so far away
I’d have to write a thousand songs to make you comprehend how beautiful you are

I know that I can’t make you stay
But I would give my final breathe to make you understand how beautiful you are
Understand how beautiful you are

You call me a stranger
You say I’m a danger
But all these thoughts are leaving you tonight
I’m broke and abandoned
You are an angel
Making all my dreams come true tonight

You call me a stranger
You say I’m a danger
You call me a stranger

Suka.? Sayang.? Cinta.?

0 01orang Pengomen Terhebat !!


_
_
_
_
_


SUKA adalah saat kau melihatnya kau
akan berkata, " Ia sangat cantik dan menawan "
SAYANG adalah saat kau melihatnya kau
akan melihatnya dari hatimu dan bukan matamu


CINTA adalah saat kau melihatnya kau
akan berkata, " Buatku dia adalah anugerah
terindah yang pernah Tuhan berikan padaku "

Pada saat orang yang kau SUKA
menyakitimu, maka kau akan marah.
dan tak mau lagi bicara padanya
Pada saat orang yang kau SAYANG
menyakitimu, engkau akan menangis untuknya
Pada saat orang yang kau CINTAI
menyakitimu, kau akan berkata," Tak apa dia hanya
tak tahu apa yang dia lakukan "

Pada saat kau SUKA padanya, kau akan
MEMAKSANYA untuk menyukaimu
Pada saat kau SAYANG padanya, kau akan
MEMBIARKANNYA MEMILIH

Pada saat kau CINTA padanya, kau akan
selalu MENANTINYA dengan setia dan tulus

SUKA adalah kau akan menemaninya bila
itu menguntungkan
SAYANG adalah kau akan menemaninya di
saat dia membutuhkan
CINTA adalah kau akan menemaninya di
saat bagaimanapun keadaannya 


SUKA adalah hal yang menuntut
SAYANG adalah hal memberi dan menerima
CINTA adalah hal yang memberi dengan rela