Daisypath Anniversary tickers

santai bersama BEN ASHAARI ^^

Monday

cerita kita :)

 
 
 
 *alolo, comel nye :)
 
Hello people :D aum aum. Alhamdulillah :) harini dapat jugak nak sharing story dengan korang semua . harini tajuk dia ''CERITA KITA'' haa, tajuk cerita ni seakan sama dengan entry yg lepas kan? perasan tak? :) tapi cerita nya tersangat sangat sangat lah berbeza . ouchh *overpulakaku* haha. okay.I have so many things in my mind to type about. tapi taktahu la sempat ke tak semua tu nak keluar . hmm. CERITA KITA ni pasal aku dengan kawan kawan yang aku rapat :) <bestie>
 
 
Aku sayang semua kawan kawan aku ;) especially budak FOUR ACHERNAR <3  seriously doe sayang korang :') semua yang ada dalam kelas tu. termasuk cikgu cikgu yang mengajar. Achernarians is my Hearth Semua semua nya. haha. harini terlebih over pula aku ;p *kisahpulakan*  okay , dah buntu pulak -.-'' 
 
haa!! Aku nak mulakan dengan gambar lah. lebih semangat sikit nak bercerita #osmanaffan :) okay. apa apa pun tengok ni . jangan terpikat sudah :p
 'Alyaa' Binti Azme
23 March1996
Anak ke-4
Taken?
MRSM JB

haa. ni kawan aku merangkap bestie :D.  aku sayang kau ketat ketat  wei. :p. selalu kau jadi good listening aku. thanks a lot kawan :)  hah. dah banyak benda kita sharing sharing story kan <3 aum aum. <sol selalu gelak bila baca. takmasuk punya budak> haha.  macam macam dah aku cerita. and macam macam jugak yang kau cerita. terima kasih sebab percaya kan aku :) haa. dah banyak benda kita buat sama sama kan. kau banyak sama group dengan aku :p okay. aku taknak bagi contoh satu group SEM. sebab kita takbuat apa apa pun lagi. haha . idea tu ada tapi semua taksempat nak buat kan. haha #okay, abaikan -.- . eh, kau selalu tolong aku kan? sebab tu aku sayang kau. akaun pun kau pandai. dah nak jadi macam sol dah . InsyaAllah , tak lama lagi jadi la tu :) aku doakan kau. Amin!  Kau pernah ajar aku akuan. yang pasal susutnilai tu. <jentera and mesin fotostat>  aku ingat lagi kot. time tu dekat DS. sehari sebelum exam PA :) kau tolong ajar aku, ajar si president and yang lain. kan?
Time kau ajar tu, tiba tiba Ayie datang tanya aku " ekin, kau nak aku ajar tak? -akucakap taknak! <sombongkan aku :p> haha. sambil bergurau je sebab time tu kau tengah ajar aku. then Ayie cakap, Sol dah amanah kan aku untuk ajar kau." Terharu seh. :') okay sumpah tak percaya yang sol masih ingat aku and nak aku dapat A plussssss untuk Prinsip Akaun :) tapi apa yang aku dah buat? hmm. apa apa pun . Alhamdulillah sebab dapat kawan macam korang :) baik. anyway alya, kau comel. and ramai kawan :)  and aku beruntung sangat dapat jadi kawan kau. Antara kawan kawan kau yang lain :')


Nor Anis Kamelia Syafika
Binti Nik Kamaruddin
3 Disember 1996
Anak sulung.
Taken.
MRSM JB

hELLO :P welcome back. haha. ni pun kawan aku yang jugak merangkap bestie. dia ni dari negeri yang sama tapi daerah yang berlainan . haha. okay. budak ni pun comel. budak ni banyak tahu pasal aku. and masalah aku jugak. dia ni good listening <3 love you babe. and dia lah jugak paling banyak nampak aku menangis . haha <bukancembeng>. selalu bagi aku semangat jugak. macam yang lain. budak ni jugak selalu marah aku bila taksiap kerja sekolah tapi berangan nak tido awal . haha. #okay,Terharu. and, dia jalan slow gila. kalah siput tau. haha. aku jalan laju sikit lah. selalu tinggal di *kejam kan* fine -.- dia ni aku dah banyak cerita dalam entry enrty yang lepas. so, tak banyak cerita lah kat sini :) hm. anyway, aku dh baik balik dah denagn dia :) hidup aku dah kembali ceria dah . hihi ^^ thanks kawan <3


Ahmad Nur Solihin Bin Aziz
22 April 1996
Anak ke-3
Single but not available:P
MRSM PASIR SALAK

HOoi hoii. eh. ni budak pasir salk. eh, abaikan gambar budak yang pakai baju warna pink tuh. dia tak ada kena mengena pun. yang aku nak cerita ni yang pakai baju warna hijau. :p . haha . sorry sol. aku tak jumpa gambar kau single. yang lain ada je gambar kau asyik dengan orang je. hoho. okay , back to story. ini kawan aku merangkap bestie aku jugak. ni budak top akaun. markah selalu A plusss wuu. 100% pun pernah dapat. okay , budak bijak akaun kat maktab. tapi sekarang dia dah blah :p haa, ni gambar masa dia last pergi prep pagi <ingat lagi aku> okay.  dia ni cembeng :p . ada crush , aum aum. haa.  dia pernah jadi cikgu akaun kat depan. first kenal dekat klas 4achernar lah. dia banyak tolong aku dalam kelas. lebih lebih lagi pasal akaun. and aku ingat lagi masa kena buat kertas 3. kau hadi and alya yang banyak tolong aku. and kau yang Master.  korang sampai balik lewat gila semata mata nak tolong kawan kau ni :'D terharu seh aku dengan korang. dalam kelas pun selalu tolong aku kan. and suka menganjing, <menyampah seh, haih> *okay, main main je* :p. and dia lah yang selalu bagi aku choki choki. ish. sekarang dah takdapat makan yang kau bagi.:( dahla haritu kata nak bagi aku choki choki untuk aku makan sampai lah 2tahun jumpa lagi . InsyaAllah :) hey, Ayie kata kau amanah kan dia untuk ajar aku :) thakns sol <3 haha <tengok love bagi kat kau> haha #akutakgediksokay :p
 and best kawan dengan kau. sama macam yang lain. eh, chocolate haritu sedap lah. :') nanti aku nak lagi , okay? and <banyak nya and aku> selalu call aku. memang tak hbis kredit kau kan :p selalu jugak share cerita kat aku . haha . and aku pun share jugak dengan kau kan? adil kan <ish and lagiii -.->  dia cembeng. and kalau kata bye , dia bye balik. sakit hati tau budak. :p ish . okay, selalu text aku. and maksudnya kau tak lupa aku. okay budak A+ akaun?  keeps going on kawan. :D

 Mohd Hadi Bin Mhd Subri
25 May 1996
Anak ke-5
Taken
MRSM KUBANG PASU
Hey hoi hoi budak. eh, abaikan lagi sekali budak baju pink. aku takjumpa gambar kau dekat maktab yang single single. so aku main amik je :D haa. ni pun kawan merangkap bestie aku jugak. tapi sekarang dah sombong dengan aku. maklum lah kan. haih. apa apa pun aku nak cerita jugak pasal kau :p haha. ni budak top akaun juagak. macam sol . selalu A+. dulu kerja dia selalu tidur je kat kelas <sebab tu gemok>  tapi boleh catch up lagi apa yang cikgu ajar. budak pandai kan. dia dengan sol kalau exam akaun selalu keluar awal. orang lain takcukup masa tapi diaorang terlebih masa. then, budak ni selalu sharing story dengan aku jugak. and aku pun apa kurang nya. haha. okay, kau selalu tolong aku dalam akaun. memang dalam kelas kau je banyak tolong aku selain dari yang lain. tapi, sekarang kau dah lain <tu je aku boleh cakap>  :( , kau dulu selalu kacau aku kat kelas. tapi sekarang dah pindah kan. oh, kau jugak pernah bagi aku choki choki :p tapi sol bagi lagi banyak . haha. tapiiiii kau bagi aku banyak chocolate. tapi sol bagi sikit je :(. tu jalah perbezaan nya. aum aum. best :) eh budak. thanks sebab banyak ajar aku akaun.,<3 nah tengok love aku bagi haha. sape suruh rapat dengan aku jugak. haha <sengal> kalau ada homework memang kita selalu buat sama sama kan. and ingat tak physics aku haritu? gila tak sempat siap. tapi kau tolong lukis kan aku. sampai Ayie marah. haha Ayie kata " daripada buat untuk dia, baik kau buatkan aku. haha. <Ayie tak masuk> then, dekat surau tu. yang kau aku sol and alyaa buat kerja akaun :) aku ingat lagi. haritu hari jumaat. kau belikan aku strepsil sebab sakit tekak <tapi pakai duit aku lah>  :p .  and kau pun lama dah tak call aku, budak busy kan :p eh, kerja macam mana? bila nak bagi aku char kuey teow satu? ish kau. dah lama aku tunggu. tak pos pos pun :(. eh. budak a.k.a pendek. bila nak ajar aku akaun lagi? haritu yang pasal susutnilai tuh kau taksempat ajar sampai habis sebab nama kau kena panggil kan .adoii. ish. lain kali jangan buat hal lagi. araso? :)



The owner <3
Nor Asyikin Binti Azami
16 years old
not available
MRSM JB

Annyeonghaseyoe friends :D and hello :p haha. eh dah baca belom ? best kan. haha <bajet je lebih> haa! apa apa pun semua tu close friends aku. aum aum. okay yang kat atas tu aku yang pakai baju belangbelang. yang kat sebelah tu tak dapat kesan siapa :p haha <kejam seh> #okay,abaikan tu. aku owner blog ni. tak ada nak curi yang sape sape :)  anyway, amacam cerita kat atas. best kan?. itu cerita kita kita semua. banyak lagi sebenarnya. tapi segan nak cerita lagi. banyak yang memalukan jugak . >< dush dush. semua ni sebab diaorang lah. haih.  
saat saat memalukan berlaku di :
#kat kelas 4achernar
(kau faham faham lah sol, hadi, and alyaa') 
okay, selain itu. banyak lagi story pasal kita kita. itu tak termasuk lagi kehadiran watak sampingan . haha <ayat memang takleh blah> yang pasti ni semua watak watak utama. yang paling utama ialah 'the owner' lah. haha. yang comel comel tu <bak kata sol :p> *okay, sila muntah* and.  aku sayang semua budak budak yang jadi watak utama nih.  semua nya baik baik belaka. semua nya the best friends yang aku pernah jumpa. susah senang bersama. InsyaAllah ,selama nya :) Amin. and aku tunggu kedatangan korang ke Kelantan :) Sol, bawak bestie bestie aku datang kelantan tau! :D
Eh, korang semua, rajin rajin lah call aku selalu tau. phone aku selalu tunggu korang. aum aum .haha

Bila jauh, aku rindu sangat. Bila kau tak sms, Aku setia menunggu. Bila kau diam, Aku mulai bimbang, Aku takut, takut. Kau lupakan aku :')

Kadangkala ada kenangan yang kita akan selalu ingat dan susah nak lupakan, bukan sebab kenangan tu penting tapi sebab ada DIA <korang> dalam kenangan tu :')
Lastly, aku sayang korang semua <3 kawan kawan and kawan selamanya . ingat aku selalu tau. jangan lupa jugak aku dalam doa korang. hopefully, dapat jumpa korang semua lagi nanti :) harap sangat sangat dapat berkumpul macam dulu. and sorry sebab curi gambar korang tanpa pamit dulu :d hii. hm, harini aku update blog. 3 Disenmber 2012. korang blah 3 Oktober 2012 :'). genap 2 bulan dah. cepat nya masa berlalu kan. mesti semua nya dah besau besauu kan. Alyaa, hari tu mak kau kata kau makin montel. hihi :3. Sol, berat kau aku rasa dah naik. 8kg naik. <besau nya kau> Hadi,kau aku rasa gemukk macam kau kecik kecik dulu. kan? haha. and Melly , kau pun mesti makin besar kan. haha. nampak nya , aku je yang kecik sekarang . aum aum. haha. *untunglah*

Okay, done with new entry. semoga korang enjoy baca ni.  Arigatou for reading . jumpa lagi. kiss from me! Goodnite love <3
 
 

5 01orang Pengomen Terhebat !!: