Daisypath Anniversary tickers

santai bersama BEN ASHAARI ^^

Tuesday

Kawan baru?

 


Hello. Hai. Anyeonghaseyo J so sekarang kita kembali ke dunia siber ye kawan kawan. Haaa. Today nak story sikit ni. Pasal apa hah? Oh lupa nak bagitahu dunia. Ana dah jadi mahasiswa. Dah declare dah pun. And tersangatlah bangga. Bukan nak riak ke apa. Cuma excited sangat. Aku rasa bersyukur sangat. Semuanya kerana takdir Allah. Alhamdulillah sangat. Kepada yang tak dapat offer ke apa jangan la sedih. Allah dah tetapkan yg terbaik untuk kita. Mungkin rezeki korang ke jalan yang lain kan? Siapa tahu. Okay, now dah tahu dah tajuk apa. Lets begin.

Kawan baru?

First day dulu agak janggal  rasa. Tapi sekarang Alhamdulillah. Dah boleh adapt dgn situation kat sini dah. thanks kepada teman teman and kawan kawan baru aku. Sudi berkawan dgn aku. Mungkin korang tak kenal aku lagi kan? Baik buruk aku korang tak tahu. So harap korang selesa lah dgn aku. Baik buruk biar aku and Allah je tahu. So since aku masuk sini, 1 June 2014, kawan baik aku yg dulu pun dah tak berapa nak contact. Oh I mean langsung tak contact. Except ‘alyaa. Semalam baru dia kol aku. Haha. Act tak kisah pun. Semua dah besar panjang. Semua dah ada haluan masing masing. Semua dah busy.  Kan? Gwenchana lah. Aku faham. 
Now sekarang apa jadi Kin? Oh sekarang ke. Entah macam macam aku rasa. Tapi nasib baik dekat dgn rumah. Tiap tiap minggu boleh balik. Tapi minggu ni je tak dapat balik :’( its all because of KI programme. But gwenchana as long my mom come and bring me some food. Btw, thanks mom. Me love you till infinity. <3

Tak lupa jugak sekarang dah akhir bulan Syaaban. Berapa hari je lagi nk Ramadhan. Semua nya kena buat sendiri nanti. Dulu ok lagi. Duduk asrama tinggal makan tidur makan tidur. But now? Semua kena buat sendiri. Dah la kolej jauh dgn tempat makan makan. Semua nya ujian. Semuanya dugaan. So kena la tabah. Kuatkan iman. insyaAllah kita dapat melaui nya dengan baik. Insyaallah. 

Eh. Penat dah nak menaip. Setakat ni je dulu. Next time eh pasal kawan baru. Haha. Bye!

0 01orang Pengomen Terhebat !!:

Post a Comment