Daisypath Anniversary tickers

santai bersama BEN ASHAARI ^^

Tuesday

Alhamdulillah :))

Assalamualaikum...






hello there!!
lame nyew aku xupdate entri bru kan =,=  ..sori ea kengkawan semua .. keyboard aku sampai berhabuk dbuat nye !  *ngee ! #terok kan?
muahaha!! sbelom telupe , result PMR aku da kluar ari kamis lpas,,,  aku cume dapat .... jew,, tp aku da besyukur lar,,, sbelom neh xpenah lgi dpat mcam gitu.. ~  cikgu !! terima kaseh yew !! sayang cikgu muahh3
♥♥♥
.. sebenarnye target aku nk dpat 8A,, tp xkesampaian larh,,, tp pape pom memang love cikgu sangat2 la,, also family yang banyak mmberi semangat,,, 
 
umm,, lepas abis exam ,,mkne nye dsa ujung taom lar~~ auw!! xmoa2!!
n makne nye taon depan da TINGKATAN EMPAT lar,, ohh,, tidak ;(
 
mesty aku rindu kelas aku skarng .. kpd bestpren aku,  ,cik.yami   arap kite dpt klas yg same ea!! :D ,, bestpren yg aku tag td mmg kwn dunia & akhirat aku dan jga kengkawan yg laen :) ,,


aku sayang korunk lah




4 01orang Pengomen Terhebat !!:

  1. ida
    tengs dear ,, TAHNIAH JUGAK :))

    ReplyDelete
  2. tahniah dear...keep going to be more success :) You can do it. Form 4 is not a honeymoon year yee..So keep working smart!!

    ReplyDelete