Daisypath Anniversary tickers

santai bersama BEN ASHAARI ^^

Wednesday

Giveaway By Liyana

    
Annyeonghaseyo peeps! ^^

tadi kan, tyme syikin duk terjah pesbuk kawan syikin yg comel loteylotey* tuh syikin ternampak lah kat events ad org meng'INVITE syikin utk menyertai contest ini.. kpd sys LiyanaDazlan tengs yew sudi jemput^^

hadiah dea pom menarik sangatsangat. kalau korang pown dah teringin punye teringin nak join contest ini, syikin sarankan korang join lah yew ! ^^ oke, untok maklumat yg lebih lanjut korang *TEKANlah banner kat bawah ney ek ,

 




  SYARATSYARAT UNTUK JOIN CONTEST NI:

  • Tampal Banner dalam Entry
  • WAJIB follow blog Liyana , Rara , Mimie , Aiman , Nara
  • Like Fanpage Liyana , Rara , Aiman & Mimie
  • Tulis entry yang bertajuk " Giveaway By Liyana
  • Cerita mengenai perihal diri anda ataupun Family anda
  • Tag kepada 2 blogger *Mereka harus tahu
  • Siap? Paste link entry itu tadi diruangan komen contest ni dianjurkan,

okey, syikin da nak mula ni.(pasai diri sendiri)....

Nama saya , Nor Asyikin Binti Azami .. Nama GLAMOUR   SYIKIN jew #hehe,, tapi nama manja saya pulak ,Qin ^^ .
Saye  anak ketiga dri lima adikberadik. saya neh anak yg agak sedikit manja lah,, #hee ,, saya jugak agak sensitif sikit orang nyew,, mmg xley nk control lar,, kene marah sikit, ;'( (sobb sobb) huhu.. 
oke sambung balek, saya anak jati KELANTAN , mak saya lahirkan saya d hospital kat kelatan. sekarang neh saya tinggal kat kelantan lagi. sekolah pom kat kelantan.. . mmg kelantan neh TANAH TUMPAHNYA DARAH SAYA lah..hehe .saya sayang sangat kat KELANTAN saya..*muahaha ^^
Lagi satu, saya neh kuat berangan rangan.. saya jugak agak boros la,, hehe.. kasi duit sedikit kompem xcukup, tapi kalau kasi banyak kompem abis lah jawabnye..*TEROK KAN ?/ 
Saya bersekolah d SMK KAMIL , sekarang neh saya bru msuk kelas baru so agak pendiam lah jugak.. ramai jugak kawan yg kenal tp kiteowg xcakapcakap pom.. hehe,, lagipom , baru masok tingkatan empat kan,,
dekat rumah pulak, saya agak aktif orangnye,, untie saya cakap saya banyak mulut , sekali d tanye 10 kali d jawab,, okeyla kan? sebab saya neh pom seorang yg peramah..
hobi saya suka berBLOGWALKING TAU !  citacita pulak nak jadi seorang ENGINEER/ARCHITECT. mmg minat gilagila tau ,, hohoho
 oke lah, setakat neh jelah yew, nak p SOLAT pulak ,, hihi .. ini lah serba ringkas pasal saya ^^
papai dear~~
  
oops ,, sebelum terlupa, saya nak tag kawan yg comelcomel neh,,
cik.yami


p/s:hope dear owner contest tertarik lah,,terima kasih ^^

4 01orang Pengomen Terhebat !!: