Daisypath Anniversary tickers

santai bersama BEN ASHAARI ^^

Tuesday

KAU , bestie aku forever :)

 
 



 
update lagi. update lagi . haha. aku memang dah gila. seriously, aku rindu nak berblogging . aku rindu nak sharing story morry aku :( . tapi ada tak orang nak dengar? Oh gosh, lagilah aku rindu sama bestie aku. where are you bestie? yes aku perlukan kau selalu. kau je paham jiwa aku . banyak benda aku nak cerita kat kau . so , please la jadi pendengar yang setia untuk aku walaupun aku tak ada kat sebelah kau lagi. 

Hey babe! kau okay dengan kau punya couple kan? Lama nya aku tak dengar cerita korang :( tapi kalau dia buat pape kat kau bagitahu aku eh , nanti aku pegy terajang dia :D even dia sakitkan hati kau pun .

eh kawan, nanti kau pergi tau reunion on thursday ni . kalau kau takde , sumpah aku akan sedih gila. pergi eh . Lama doh aku tak tengok kau. kau makin kurus ke gemuk eh? haha . tapi , aku rasa kau makin comel kot :). wey, aku rindu smk kamil. aku rasa macam nak balik lah. kat sana tak ada sape sape pun bagi aku . huh, melly? dia pun macam 'kawan baru' yang aku kenal kat sana . dia dengan dunia dia, aku dengan dunia aku .

Act, aku rindu 'friendship' kita . kau tak rindu aku? ooh :( . nanti kalau aku free + ada creadit lebih lebih nanti aku akan selalu on call dengan kau tau . kau jangan tak angkat pulak tau .

Eh , kau boleh tak cakap kat aku "jangan berharap sangat lah" kat aku? aku nak sangat dengar tu dari mulut kau. nanti khamis ni kau bagitahu aku eh? please kawan? aku nak belajar dengan tenang. aku taknak ingat dia . act, bukan iwan .iwan dengan dunia dia sekarang ni :( . balik pada cerita tadi, kalau kat sekolah, hari hari aku pasti jumpa dia . arrggh, yes dia pun baek . majority budak sekolah tahu pasal aku dengan dia. padahal aku kawan je kot? apa masalah nya kan? ooh lupa, dia budak hot kat sana. patotla kann.tapi aku taknak tumpang pun nama hot dia tuh.  haha

then , time belajar . dulu kat sekolah , kau lah peneman setia aku. selalu ada di sebelah aku kan ? even belajar or tak belajar . kau selalu jugak jadi 'teacher' BI untuk aku. kat sekolah baru tu sape wei? aku harapkan budak dorm aku je . dulu kta selalu belajar sama sama kan. Rindu kau doh :'( . rindu gilaa . ssumpah doh aku tak tipu .nak je aku balik sana balik . adakalanya aku rindu jugak  dengan budak budak yang selalu usik aku. epslly, budak ex-3ik . n bukan mangkuk ayun tuh.

entah budak budak nih ingat aku ke tak . tapi aku memang rindu kawan kawan aku. bestie, kau ada ubat tak? help me wei. kat sekolah baru , aku ada ramai gak kawan . tapi dia orang semua tak sama macam kawan kawan aku dulu. seriously  tak sama dan tak akan sama :( 

lagi lagi lah budak ex-3ik, aku rindu korang gila gila nak mati doh . kadang kadang aku terfikir , kenapa masa tak boleh diputar balik? semua ini menyeksa aku tau . nak je aku stop kan masa time dulu dulu . tapi , semua orang tahu apa yang diatur oleh-Nya , semua nya baek belaka kan. 
 
eh, kau ingat tak lagi kenangan pahit and manis kita kita? and the gang of sotong kurita :( yes , tu lagi la buat aku miss gilaa kat korang . dulu kita agak gila gila kan . tapi sekarang aku dah tak boleh macam tu sebab kawan aku taksama macam bestie bestie aku . tapi kat sana aku ada sorang kawan yang sudi dengar story morry aku. tapi dia stil lagi tak sama macam kawan kawan aku dulu :( bagi aku , dia tempat bercerita okay lah, tapi untuk benda lain? memang tak boleh.

aku nak kawan kawan <bestie> aku dulu:(




Every person has a trusted person for keep all your secrets or for hang out together because you both have a same hobby. Am i right ?.Best friend are two words that are combined into one phrase. Best friend is a person who you are trust. That is a common statement but of course every person has a different point of view.






0 01orang Pengomen Terhebat !!:

Post a Comment