Daisypath Anniversary tickers

santai bersama BEN ASHAARI ^^

Tuesday

new school, NEW life ? :(

 
 
 
Hye there .  Happy dapat update belog :D , hahahah . readers,  hari ni aku nak ber'story about 'mynewschool' :(Yes , school ni memang  baguss and  memang jaoh dari rumah:( , 3orang dri budak sekolah yang sama dengan aku yang dapat pergi sana. tapi salahsorang bestie aku takdapat pergi . maybe dia ada masalah sikit ;'( 
 

Act, yang dapat pergi sana dengan aku tu pun kawan aku, budak satu kelas dengan aku tahun lepas . aku dengan dia tak baek sangat , tapi okayy la kan . Lepas aku dapat tahu yang aku boleh pergi sekolah baru dengan dia , aku ada cakap yang kita akan mulakan hidup baru disana . aku kau , and kau aku, istilah tersirat , masalah kau masalah aku jugak .
 
 Then , sampai je kat sana aku memang rapat gila dengan kau .  Tapi lepas tu apa jadi kawan? Kau asyik melarikan diri dari aku je? Apa masalah kau? Tapi bila aku tanya kau cakap takde pape, takde pape . Tapi belakang aku , aku dengar macam macam doh kawan :( . Kau cakap aku dah berubah? Apa yang aku berubah? Tolong la bagitahu apa yang aku berubah? Please la jangan seksa aku :'( 
 
 
 
Kau tahu kan aku taknak semua ni terjadi? Tapi kenapa kau tak faham aku? Tapi aku still lagi boleh kawal perasaan aku kat sana . Ada ramai kawan yang support aku dari belakang. Tapi sebab aku ada kawan baru , kau cakap aku lupakan kau ? Oh god , dia orang lain , kau lain . Aku dah anggap kau bestie aku . Tapi kat belakang aku dengar kau bagitau orang lain "sekolah dulu aku tak rapat pun dengan ekin" . wei, kau tahu tak apa perasaan aku time tu?

Wey, kawan kawan yang laen ramai yang tanya aku kenapa kau macam lain . Kita dah tak macam dulu , time mula mula masuk kita asyik berkepit je memanjang.  Aku cakap aku tak tahu kenapa. So , aku suruh dia orong tanya kau sendiri, tapi kau cakap kau okay je dengan aku:( kawan, aku rindu kau yang dulu. Aku ada banyak benda nak cerita dengan kau . Banyak benda yang aku nak kongsi dengan kau . Tapi sekarang apa dah jadi?
 
Kalau kau rasa aku abaikan kau, kau salah kawan .Aku tetap aku yang dulu. Keadaan tidak pernah buat  aku  berubah . kat tempat baru , aku just nak sesuaikan diri . Tapi kau dah fikir lain . Apa ni? Please la be matured . Kita ke sana pun nak kejar cita cita . Kita kan dah janji nak belajar untuk menjadikan impian kita jadi kenyataan ? Mana kata kata kau yang dulu? 
yes,Aku rindu kau yang dulu kawan:(
 

 
Seriously doh , aku penatt dengan semua ni . Tolonglah jadi  'kau yang dulu' . Kau je kawan aku dari negeri yang sama. So, please lah kawan . Aku nak sangat kita jadi bestie forever . aku harap naik cuti sem ni kau dah berubah . Aku harap sangat kawan .



*aku nak sangat kita jadi macam ni 

Pape pun yang terjadi , walaupun kat tempat baru , aku adalah aku yang dulu .Takde istilah "aku lupa kawan" .New life aku hanya untuk mengejar cita cita . Take a notes please dear friends :) Thanks for being myfriends .

0 01orang Pengomen Terhebat !!:

Post a Comment