Daisypath Anniversary tickers

santai bersama BEN ASHAARI ^^

Thursday

Happy , tapi tak SERONOK :(

  




hye there! today aku memang gilaa nak update belog . kau ada? takde  haha . act , aku harini aku happy tapi tak SERONOK . :( apa punya tittle lah kan . pape pun , ini semua berkaitan dengan harini . pasal 'reunion' la wei . ex-3ik tahun lepas . aku ingat kawan kawan aku semua dapat join . tapi ? aku tak maksud kan 'semua' termasuk budak laki . no babe .  

Aku happy sebab bestie bestie aku ada . ifwat, fathia, epa . dia orang still macam dulu. melly pun ada . kepala memang gila gila . kecoh satu tempat tu. haha .  kita orang memang tak kisah pasal orang kat sekeliling . even dia orang pandang pelik pun . kita orang still cool :D . 
 
Jumpa dia orang ,memang aku bercerita habis lah . macam macam yang keluar . pasal belajar pun . act , ni semua sebab aku rindu dia orang semua :(. aku memang rindu dia orang gila gilaa .  aku rindu nak belajar sama sama. jalan sama sama . makan sama sama . borak sama sama . memang nih dugaan untuk aku kan? bestie aku sorang nih suruh aku balik kat sekolah lama balik.  hey babe , kau rindu aku sangat sangat eh? haha. 

Lepas tu, aku and bestie bestie aku neh pergi jalan jalan . dekat dekat sini je kot . tak dapat pergi kb . mak tak kasi :( kat sini memang dah bosan . bestie aku teman aku pergi SMO . haha . sweet tau bestie bestie . teman aku 'shopping' kat kedai buku . hewhew .


yang tak seronok pulak sebab bestie paling rapat aku :( ;'( . dia tak ada . tak dapat pergi . seriously kawan , aku rindu kau. ingat dapat jumpa kau . tak kan nak tunggu raya kot ? :( .  kau kenapa tak keluar? kalau aku dah ada lesen motor , dah lama aku ambik kau . ikat kau diam diam kat rumah aku . banyak gilaa story yang aku nak sharing dengan kau . ada yang seronak , and ada jugak yang tak :) kau mesti teruja nak dengar kan ? haha . then , pasal kau kawan? aku nak dengar cerita kau sekarang . nak tengok kau jugak. haha









oklah . tangan dah penat . needs to rehat . hehe .

0 01orang Pengomen Terhebat !!:

Post a Comment