Daisypath Anniversary tickers

santai bersama BEN ASHAARI ^^

Tuesday

 

Hai kawan kawan :) Selamat pagi. Opss. Lupa. Assalamualaikum. *excited sangat pagi pagi dah nak online kan :p* hmmm. Kawan kawan. Tahu tak semalam dua kali mimpi pasal kawan aku yang number tiga tu. Malam. And lepas subuh tadi. Haihh. Teruk bebenor. Aku mimpi dia kol aku. Tapi rupanya alarm nk kejut subuh. HAHAHA. Lawak je. Then lepas tu mimpi lagi. Dapat text dari dia suruh aku keluar pergi dekat stesen minyak mana entah. Ada ke  patut suruh aku keluar. Katanya nak nak makan chocolate sama sama. Haha :’) sumpah lawak. And itu kenangan lama :’)  Tula kau. Tengok aku dah mimpi kau. Sape suruh berubah kan :’) eh. Tapi tak mintak nk mimpi kau pun. Ganggu tidur aku je :/. Lepas ni jangan datang dalam mimpi aku lagi eh. Kau kat sana. Aku kat sini. Jauh  wuuu~~~ but then, what happen? O.o. Lupakan je semuanya :) senang cerita.  Kan? Thats all.


0 01orang Pengomen Terhebat !!:

Post a Comment